Premio para el IES Illa de Ons por su cartel por la igualdad

Es uno de los elegidos por la Xunta de Galicia

El cartel del IES Illa de Ons que acaba de ser premiado por la Xunta de Galicia.   | // IES ILLA DE ONS

El cartel del IES Illa de Ons que acaba de ser premiado por la Xunta de Galicia. | // IES ILLA DE ONS / D.garcía

El alumnado de 1º y 2º de ESO del IES Illa de Ons acaba de ganar uno de los premios del concurso que convoca la Xunta de Galicia para el diseño del cartel del Día Internacional de la Mujer.

El diseño se articula con una potente imagen y con una conversación a través de un hilo de Whatsapp, que comienza con una pregunta exclamación que dice “Pero que máis queredes, se xa hai igualdade”. La respuesta llega a través de seis mensaje consecutivos e inapelables: “Cobrar os mesmos soldos por facer o mesmo traballo”, “Vivir coa mesma liberdade que os homes, sen medo a que me agredan ou violen, por exemplo”; “Que non xulguen constantemente o meu físico polo feito de ser muller”; “Ter as mesmas oportunidades laborais para acceder a calquera profesión”, “Que non se asocien os coidados da familia ou do fogar soamente ás mulleres” y “Poder practicar deporte sen estar baixo unha mirada sexualizada”.

Un argumentario que desmonta la afirmación de que ya existe igualdad. Una afirmación que en realidad pretende que “todo siga igual, cando os datos e calquera estatística oficial indican que queda moito por facer”.