El PP califica de “mercado persa” las negociaciones de Rivas y sus socios

Bas critica que la salida de la crisis se haga a cuenta de aumentar en casi 100.000 euros el gasto político | Lamenta que les vetasen de las reuniones

Javier Bas interviene durante el pleno de la corporación, junto al resto de concejales del PP.

Javier Bas interviene durante el pleno de la corporación, junto al resto de concejales del PP. / ANTONIO PINACHO

A. Pinacho

El PP de Redondela expresó ayer su rechazo al “espectáculo” acontecido durante las últimas semanas, en las que PSOE y AER mantuvieron varias reuniones con el BNG para llegar a un acuerdo para aprobar los sueldos del gobierno local y los cargos de confianza. Los populares tildaron las negociaciones de “absolutamente opacas” y lamentan que se les vetase en la participación pese a ser el grupo político que recibió mayor apoyo en las pasadas elecciones municipales.

Ofrecemos a nosa disposición ao diálogo no pleno de organización, e como única resposta obtivemos o silencio. En todo este tempo nin sequera recibimos unha chamada de cortesía”, censura el portavoz del PP, Javier Bas.

“Non anunciaron acordos sobre programas ou proxectos e o único do que se falou e de soldos, de contratación de persoal de confianza e de pactos comerciais entre os socios de investidura. Resulta lamentable ver como as desavinzas entre os socios arránxanse poñendo mais cartos sobre a mesa, como si non importase que eses cartos saian dos petos dos redondeláns”, unos acuerdos que califica de “mercado persa”.

"Os veciños teñen que saber que a solución desta crise política faise a conta de aumentar en case 100.000 euros o gasto político"

Javier Bas

— Portavoz del PP

“Digna Rivas utilizou esta negociación para resolver problemas internos. Fai dúas semanas se nos vendía a redución do salario da alcaldesa como un sacrificio para non aumentar o gasto da corporación, e agora pasa a cobrar 3.500 euros mais, e aumenta a práctica totalidade dos salarios sen maior problema. Semella que o único salario que non estaba disposta a subir era o da dimitida María Castro”, señala Bas.

“Os veciños teñen que saber que a solución desta crise política faise a conta de aumentar en case 100.000 euros o gasto político, de asumir unha subida da taxa de lixo aos veciños, e de tragar coa contratación de persoal de confianza ao servizo exclusivo do BNG, que é o grupo minoritario da oposición”, señala Bas, que advierte que “estudaremos a posibilidade de impugnar os acordos que se tomen por responder a un interese puramente partidista. Se Digna Rivas pretende comprarse a Alcaldía, alúmenos que non o faga pagando cos cartos dos veciños”, concluye.

Suscríbete para seguir leyendo