El programa municipal "Camiño a Camiño" está de vuelta. Desde el próximo fin de semana se podrá ya realizar rutas de senderismo gratis y guiadas por los montes de Vigo. Eso sí, es preciso inscribirse.

Desde hoy (lunes 13 de septiembre) las personas interesadas en recorrer uno de los montes de Vigo el próximo fin de semana pueden anotarse ya en el sendero que organiza el Concello, Montes de Vigo y la Agrupación de Centros Deportivos e Culturais de Vigo dentro del popular programa municipal Camiño a Camiño.

El primer paseo partirá de VigoZóo y finalizará en el Parque Forestal de Bembrive

¿Cómo inscribirse?

🌲 A Concellería de Medio Ambiente de Vigo ten aberta a inscrición dende 13 de setembro no 010 (986 810260 dende móbil)

Posted by Camiño a Camiño Vigo on Saturday, September 11, 2021

Desde el lunes 13 de septiembre se puede realizar la inscripción en el teléfono 010 (986 81 02 60 desde el móvil). Las personas empadronadas en Vigo, de lunes a miércoles, de 08.00 a 20.00 horas. No empadronados, jueves previo a la actividad.

En el caso de no poder asistir una vez inscrito, se debe comunicar a través del correo electrónico info@caminoacaminovigo.org en el teléfono 662 23 10 23.

¿Cómo es la primera ruta?

Primera ruta de senderismo guiada y gratis de la temporada de otoño 2021 de Camiño a Camiño.

A primeira etapa terá lugar entre Vigozoo e o Parque Forestal de Bembrive. En total son 11,6 km de fácil circulación pero cunha única ruta. Como é a primeira da tempada cómpre collela de xeito tranquilo e preparar botas e bastón para que sexa agrable a andaina. Achegarémonos ao patrimonio natural e paisaxístico dos montes periurbanos que nos rodean nun auténtico anel verde. 

✔ Domingo 19 de setembro

🏁 Punto de Encontro: Praza do Rei (marquesina de autobús)

👀 Hora de rexistro de entrada: 8:30. Hora de saída: 9:00. Hora finalización 13:00 (aprox)

Te puede interesar:

🏃 Percorrido único: 11,6 km, pendente media 5,8%, dificultade baixa 

👉 Recomendacións: calzado de sendeirismo e bastóns