Síguenos en redes sociales:

Cidega dice que "a maioría" de su agrupación local no seguirá los pasos de Reboredo y Torres

Asegura que estos concejales y la ejecutiva local están afiliados al partido

"Eu fun persoalmente a pedilo voto a moitas portas e é precisamente por iso que lle pido perdón a todos e cada un destes veciños polo comportamento destes dous tránsfugas e, ao mesmo tempo, pídolle de novo o seu apoio e a súa confianza para as vindeiras eleccións municipais do 2011, porque Cidadáns de Galicia vaise a presentar de novo e imos seguir loitando pola Estrada". Eran las palabras, en la mañana de ayer, del presidente de Cidadáns de Galicia (Cidega), Adolfo Reymóndez Collazo. El también fundador de esta formación política acusó a los ediles José Manuel Reboredo y Juan Torres de traicionar a Cidega y a las casi 1.400 personas que depositaron su confianza en este partido durante las elecciones municipales de 2007. Además de adelantar la intención de Cidadáns de volver a presentar una candidatura en los comicios de 2011, Reymóndez aseguró que "a maioría" de los miembros de esta agrupación en A Estrada va a seguir con el proyecto de Cidega.

El presidente de Cidadáns de Galicia comenzó su exposición ayer indicando que el pasado miércoles, 2 de septiembre, los hasta el momento dos concejales de este partido en la corporación estradense le comunicaron, tal y como anticipó FARO, que pensaban abandonar el grupo municipal de Cidega para pasarse al de no adscritos a ninguna formación política. "Teño que dicir que aínda neste intre este partido non recibiu ningún escrito destes dous concelleiros dicindo que se daban de baixa e que se pasaban ao grupo de non adscritos", quiso aclarar Adolfo Reymóndez. Recordó entonces que tanto Reboredo como Torres se presentaron, al igual que el resto de la candidatura, a las municipales de 2007 bajo las siglas de Cidega, "non como independentes". "É máis, chegaron a afiliarse ao partido sendo eu mesmo quen lle asinou as afiliacións, habendo testemuñas, neste caso os membros da executiva local", añadió el presidente de la entidad, que en el turno de preguntas matizaría que "Torres e Reboredo e a executiva local están afiliados ao partido".

Desde Cidadáns se interpretó la actuación de estos dos ediles estradenses como un "claro feito de transfuguismo", que Reymóndez Collazo entiende dividido en dos fases: un primer paso hacia el grupo de no adscritos para posteriormente "caer nos brazos do Partido Popular". Tras conocerse la existencia de un documento ratificado por miembros del PP del ámbito provincial y autonómico para la integración de integrantes de Cidega, el presidente de esta última fuerza pidió al presidente regional de los populares, Alberto Núñez Feijóo, "unha explicación deste asunto e, ao mesmo tempo, amosar públicamente dito documento para que todos nos enteremos do seu contido". "Será esta a rexeneración que predica o señor Feijóo que quere facer no seu partido?", preguntó.

Adolfo Reymóndez fue más allá en sus acusaciones a José Manuel Reboredo y Juan Torres e indicó que "non están na política, despois do visto, para servir, senón para servirse". Consideró que los dos ediles "teñen ansias de medrar na política e interpoñen os seus intereses persoais aos xerais". Insistió en que ambos traicionaron a la formación que preside y dijo que "non teñen dignidade persoal nin política porque, senón, permitirían que fosen os seguintes membros da candidatura quen ocupasen as dúas actas de concelleiros". "A Reboredo o PP no 2007 non o quixo e Torres sacou 18 votos na súa parroquia", quiso añadir.

Pulsa para ver más contenido para ti