Ferreira da por anulado el concurso para adjudicar los puestos promovido por el edil de Comercio e Turismo, Xosé Antón Araúxo, de Manifesto Miñor para acabar con medio siglo de irregularidades en la plaza. Diga lo que diga la sentencia respecto a la paralización cree que saldrá ganando. "A denuncia fundaméntase en que a competencia para paralizar procedementos é da xunta de goberno. Se o xuíz di que temos que retomar o concurso, levaremos de novo a suspensión a xunta de goberno, na que os representantes do PSOE somos maioría", afirma.

En cualquier caso, el alcalde da por hecho que el edil que inició los trámites para legalizar los espacios apoya la adjudicación directa a sus ocupantes. "Está informado do que estamos a facer e entendo que está dacordo porque non se opuxo", apunta.

Xosé Antón Araúxo rechaza pronunciarse sobre los pasos dados por el regidor e insiste en que su grupo "o único que apoia é a licitación pública de todos os postos". Recuerda además que el asunto se encuentra pendiente de resolución judicial.