"Vir a un parque a Monte Porreiro é como viaxar para atrás no tempo polo menos 30 anos". Así se manifestó Tino Fernández, portavoz municipal del PSOE, tras visitar las zonas destinadas a parques del populoso barrio. Los socialistas se mostraron "alucinados" ante el estado de abandono que muestan los espacios de ocio.

Ponen como uno de los ejemplos la zona de juegos para los más pequeños del parque de la Praza de Europa, que es relativamente nueva. "Ademais de quedarse curta, vemos que non hai aparellos nin zona preparada para os nenos e nenas de certa idade, o que é un erro incomprensible, máxime coa cantidade de espazo dispoñible para facer as cousas ben", sentencia Fernández.

Ante esta situación aseguran que no se está invirtiendo en este barrio en proporción con su población y sus necesidades.

El portavoz socialista añade que "mentres no centro se deseñan parques de última xeración, o que está moi ben, en Monte Porreiro vamos con varias xeracións de atraso". Y es que otros parques del barrio ni siquiera cuentan con suelo acolchado y los niños juegan en la tierra.

La crítica se extiende al estado general del Parque de la Praza de Europa, donde los bancos están en mal estado y la superficie muy poco cuidada. "O Sr. alcalde debería vir a dar unha voltiña por aquí para darse conta de que a Monteporreiro non chegou o modelo de cidade que queremos para todo o concello".