El presidente del Concello de Cerdedo-Cotobade, Jorge Cubela, respaldó la decisión de la Xunta de que la mejora de la carretera -que se pretendía arrancar por el término de Cotobade ya que tiene conseguida la cesión de todos los terreos- comience por Ponte Caldelas si el regidor socialista logra los de su municipio antes del 15 de enero.

Cubela considera suficiente un plazo de 45 días para que muestre su compromiso "real" y, por el "interés general de los vecinos de Cotobade y Ponte Caldelas", estaría dispuesto a renunciar a que la obra comezase por Augasantas y que la Xunta cambie el orden de las fases. En caso de que Díaz no logre la cesión de terreos en este período, la obra arrancaría por Cotobade.

"Estou farto da belixerancia sen sentido do goberno de Ponte Caldelas, xa que o único que fai é entorpecer o progreso e benestar dos veciños", señaló Cubela, que cree que con esta cesión por su parte "ten unha oportunidade para demostrar se de verdade quere que se mellore a PO-234 ou, como sospeito, só pretende utilizala de estilete para tentar desgastar á Xunta e á toda administración que estea rexida polo PP".

Cubela indicó que con esta oferta "só se pretende desbloquear unha situación que se está a enquistar pola pechazón do alcalde caldelán" y añadió que no le importa que se mude la orden de las fases de ejecución, "xa que eu e todo mundo sabemos que a Xunta vai acometer esta obra, que incluso xa ten consignados máis de 600.000 euros para a primeira fase". "A Xunta quere comezar por Cotobade porque temos todas as parcelas", concluyó afirmando.