El partido local Mar-In se posiciona en la polémica que rodea al PXOM. Tras manifestar que la redacción del Plan Urbanístico lleva un retraso de más de dos años , dice su portavoz Isabel Martínez que es imputable "únicamente ao bipartito" por romper el consenso que había en la anterior corporación y marginar a los grupos de la oposición. Asimismo, le acusa de "enfrentar aos veciños" para imponerles un planeamiento, a su juicio, "caprichoso y partidista".

Sin informe

También indica esta fuerza política que "non hai ningún informe técnico que acredite o que dixeron o alcalde e o concelleiro de Urbanismo de que o PXOM solucionaría o problema dos núcleos do litoral e nós entendemos que a Lei de Costas é vinculante, e aprobar o PXOM indo en contra da mesma podería levarnos, pasados uns anos, a toparnos con situacións como a do Concello de Vigo, obrigado pola xustiza a derrubar edificacións habitadas".

Micropolígonos

Mar-In insiste en considerar que la mejor opción y la más lógica para dotar a Marín de un polígono industrial pasa por Pastoriza o la Cruz da Maceira unido, probablemente al de Moaña.

En este sentido, apunta que "a nosa postura é que hai que ter visión de futuro a 20 anos vista, e proxectar un polígono que conte con terreo suficiente para que se instalen empresas e industrias que creen emprego, que evite que a xuventude de Marin e o Morrazo non teña que emigrar a outras comunidades para atopar traballo".

Entrevista en Santiago

Isabel Martínez y Miguel Suárez aseguran que han presentado en la última comisión de seguimiento la solicitud de una entrevista con los nuevos responsables de la Xunta para abordar apartados como los polígonos, los núcleos rurales y de litoral pero no han tenido ninguna respuesta hasta ahora a esa postura. Recuerdan que "cando na lexislatura pasada tivemos a responsabilidade de liderar a comisión de seguimento, conseguimos levar o proceso co consenso de todos os grupos ata á aprobación inicial do PXOM, momento no que o BNG decidiu, a pesares de estar insistindo sempre no dereito á "autonomía municipal", facerse portavoz dun informe que os técnicos de urbanismo da Xunta, tiñan feito".

Finalmente, Mar-In no admite que se pretenda hacerles responsables de un retraso en el planeamiento que viene dado en parte, según estiman, "por posicións de intransixencia ante as propostas, que durante os dous anos , vimos facendo os partidos da oposición".