El grupo municipal del BNG presenta una moción para su debate en el próximo pleno relativa a la firma de un convenio para garantizar el uso público del campo de fútbol "Chan de Piñeiro" en la parroquia de Santo Tóme de Piñeiro.

La moción surge a raíz de la polémica desatada por la negativa, en un principio, a la celebración de la prueba Pinga Pinga en estas instalaciones, y que finalmente se va a llevar a cabo en noviembre.

"A Deputación e Concello de Marín investiron no campo de fútbol "Chan de Piñeiro" 675.992 euros aos que hai que engadir a obra de contrucción duns vestiarios cun valor de 29.734 euros achegados na súa totalidade polo ente provincial."afirma Alfonso Fernández.

Subraya el edil nacionalista Alfonso Fernández que "a todo isto haille que sumar os gastos de mantenemento de enerxía eléctrica durante un período de 15 anos a conta do Concello de Marín polo que estimamos que con este importante desembolso por parte das arcas públicas deveriase garantir un uso público desta infraestructura, dandolle sempre uso prioriatio a Sociedade deportiva Santomé".

Concluye manifestando que "xa previamente á realización da obra o concelleiro de deportes no Pleno de novembro do 2013 mencionaba que sería necesaria a sinatura dun convenio atendendo aos informes dos tecnicos municipais".