La elección oficial del candidato del PP de Moaña a alcalde en las elecciones municipales de la próxima primavera será más tensa de lo que inicialmente cabría pensar. Y es que históricos militantes de base vienen alzando su voz en los últimos tiempos reclamando la celebración de un congreso local para evitar que este candidato venga marcado por el propio partido. Aunque de momento no se baraja ningún nombre alternativo al actual portavoz municipal del grupo, José Fervenza, varios concejales del PP confirman que los afiliados desean forzar un cambio en la estrategia política y en la labor de oposición.

"Últimamente se incrementan as voces discordantes dentro da militancia. Moita xente non está de acordo coa estratexia e actitude de Fervenza, que é moi temperamental nos plenos, e tratarán de facer oír a súa voz para reclamar unha oposición máis tranquila", señalan algunos concejales del PP que prefieren no dar su nombre.

"Dende fai un tempo, cando algún militante de base nos atopa pola rúa móstranos o seu malestar, e algunhas veces con razón, pois a grande maioría da xente non lle gusta este tipo de oposición", asegura uno de ellos. Y es que, para este edil, lo que busca la gente en el partido es una estrategia "baseada en aportar ideas e non en saír tanto nas fotos dos xornais, porque ao final a xente non cre no que se di ou o asimila sempre a noticias negativas".

En este sentido, los ediles se muestran convencidos de que finalmente habrá un congreso local, "porque se todo o mundo o pide non podes deixar de lado á militancia". En principio se prevé que esta reunión tenga lugar en septiembre u octubre, a la vuelta de las vacaciones veraniegas, en donde muchos miembros tratarán de "redefinir a estratexia do partido" de cara a las cercanas elecciones locales.

Aunque en el seno de la agrupación local no se descarta totalmente que en ese reclamado congreso local se presente algún candidato alternativo a Fervenza, de momento parece que esa opción está lejos. "As decisións dos militantes son libres e nun congreso podería presentarse calquera, pero o que máis reclaman é un cambio nas liñas de actuación e que non pase como en Vilagarcía de Arousa, onde a dirección provincial elixiu un candidato e as bases locais outro distinto", explica uno de los afiliados al PP.