El encuentro entre Vázquez y los regidores Xosé Manuel Pazos, Leticia Santos y Félix Juncal tuvo momentos de cierta tensión, según explicaron desde el ejecutivo local moañés. La alcaldesa señaló que son los vecinos de Moaña los que sufren por las retenciones que se generan en la PO-551 a las horas punta, "e que poñen ao Concello nunha situación moi difícil para regular o tráfico". Volvió a demandar la colaboración de la Guardia Civil "pola que levamos agardando desde novembro", alertó. Asimismo, Santos reclamó "que se urxa a finalización do corte e se atenda as demandas da veciñanza, que é a que padece agora mesmo".

Pazos reconoció que los alcaldes y ediles de los tres concellos "non estamos contentos con esta nova, polo retraso do corte. Pero temos que facer un exercicio de responsabilidade para non poñer en perigo a seguridade de ninguén. Somos coñecedores de que é un fastidio para a cidadanía", concluyó. Pazos recordó que la parte positiva de prolongar el corte es que los desmontes avanzarán más rápido "e despois haberá que acometer menos peches puntuais".

En la reunión de ayer, tras las reiteradas peticiones por parte de Moaña, la conselleira Ethel Vázquez también confirmó que "en breve" se reforzará el servicio del transporte de ría entre Moaña y Vigo con rutas cada media hora, en vez de cada hora, durante las horas punta.