Ana Pontón: "As eleccións non son unha reválida para Sánchez nin un premio de consolación para Feijóo"

La candidata nacionalista estuvo esta mañana en Vigo presentando la candidatura encabezada por Luis Bará en Pontevedra

Ana Pontón, candidata del BNG a presidir la Xunta

Ana Pontón, candidata del BNG a presidir la Xunta / Álvaro Ballesteros

EFE

Ana Pontón, portavoz nacional del BNG y candidata a presidir la Xunta de Galicia, señaló este sábado que las elecciones gallegas del próximo 18 de febrero "non son unha reválida de Sánchez nin un premio de consolación para Feijóo", y dejó claro que si es elegida presidenta "nadie" le va a poner límites a la hora de defender los intereses de los gallegos.

"Non me van a poñer límites dende Madrid nin tampouco dende ningún consello de administración porque sei moi ben a quén me debo e ao servizo de quén quero estar", destacó en Vigo durante la presentación de la candidatura encabezada por Luis Bará en la provincia de Pontevedra.

La líder nacionalista afirmó que "é o momento" de que, tras el paso de seis presidentes en los últimos 43 años, Galicia tenga "por primeira vez" una presidenta "co cabezae o corazón en Galicia", por eso pidió a los ciudadanos "un voto de confianza" para demostrar que Galicia "vai a sair gañando" con un gobierno liderado por el BNG.

"Estas eleccións van a facer historia e será a primeira vez que teñamos unha presidenta coas mans libres para defender os interesos dos galegos, a sanidade, a educación pública, para crear emprego e industria. É o momento de apostar por algo diferente", manifestó.