EN DIRECTO

Dono, CC OO y CIG exigen al PP pruebas de las presuntas "chamadas coercitivas"

El alcalde amenaza con llevar al líder popular al juzgado ante "a próxima acusación sen fundamento"

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

REDACCIÓN - A ESTRADA La tormenta política desatada a raíz de las presuntas "chamadas coercitivas" a empresas locales por parte de "personal municipal" para que se anunciasen en la revista "Cousas da Estrada" denunciadas en el pleno del jueves por el líder del PP, José López Campos, tuvo ayer un nuevo capítulo en la acalorada respuesta que dieron el alcalde José Antonio Dono, el PSOE de A Estrada y los sindicatos CIG y CC OO en representación de los trabajadores municipales exigiendo a López pruebas de sus acusaciones.
En concreto, el regidor local manifestó que es la "última vez" que tolera que López Campos haga acusaciones "sen fundamento" contra su persona, bien directamente o bien insinuando que él induce al personal o al gobierno municipal a actuar incorrectamente. "É a última difamación que lle paso", recalcó, dispuesto a llevarle "ante o xuiz" ante "a próxima acusación sen fundamento" que realice. Cree que su modo de actuar es el de "unha persoa desesperada" que trata de "poñer o ventilador a ver se acerta coa basura" para salpicar a los demás. Le pide "un pouco de cordura" y reitera que como vuelva a realizar acusaciones sin presentar pruebas, "levareino ós tribunais para pedirllas". El alcalde también afirmó haber recibido ayer las quejas del persoal municipal, "molesto" por que las acusaciones del PP les involucren a todos. "Que diga quen", reta. "Non se pode colocar a todos baixo sospeita" con un "tiro a pedra a escondo a man", espetó.
Rechazando las acusaciones de "despilfarro" realizadas por López, Dono indica que despilfarro es el demostrado por el propio líder popular al ir a la Diputación a pedir 3.000 euros para celebrar una "cuchipanda" en Arnois en los Carnavales, tirando "co diñeiro público". "Minte e sabe que minte", manifestó, negando toda relación con la revista "Cousas da Estrada" y destacando que una publicación similar ve la luz cada 4 meses en concellos de color popular como Cambados, Sanxenxo o Mos.
Por su parte, el PSOE de A Estrada mostró ayer su "sorpresa" por el hecho de que la única preocupación de la oposición municipal sea una revista cuatrimestral. "Na sesión plenaria o grupo do PP centrou o seu turno de intervención neste asunto. Entendemos polo tanto que o goberno local está a ter unha actuación magnífica, xa que a única preocupación do PP local é esta". Los socialistas recordaron también al portavoz de los populares que "pode informarse noutros concellos da provincia de Pontevedra, nos que goberna ese partido, e nos que a mesma editorial que o fai na Estrada publicará a revista "Cousas De...".
Para el PSOE local, "é evidente que a publicación desa revista non é un problema para outras agrupacións do PP, senón única e exclusivamente do seu portavoz no noso concello. Entendemos que se debe a que este vive máis preocupado polas súas aparicións na prensa que polo seu quefacer na defensa dos intereses dos cidadáns da Estrada. Recomendámoslle, xa que logo, que mellore a comunicación cos seus compañeiros de partido, que están a impulsar iniciativas semellantes, e se dedique máis a traballar pola Estrada en lugar de dedicarse a buscar fotos en despachos oficiais".
El PSOE criticó además "o xeito covarde" de hacer política del PP. "Non estamos dispostos a aceptar a súa estratexia de difamación continua contra os representantes democraticamente elixidos polos estradenses. Se o PP desexa facer algunha acusación debe facelo con probas, nomes e apelidos. Doutro xeito verémonos obrigados a esixirlle que as demostren nos tribunais. Non imos consentir ningún outro tipo de ataque a honra do goberno ou dos nosos militantes. Se se volve a producir unha situación deste tipo estamos dispostos a dilucidala diante dun xuíz. E por certo, alí lembraremos tamén outras graves acusacións sen fundamento do PP contra os socialistas, as insinuacións de prevaricación contra Dono, nas que o PP da Estrada se viu obrigado a recuar por falta de probas". Los socialistas finalizan recordando que "o único goberno do que teñamos coñecemento que intentaba controlar os medios de comunicación (públicos e privados) foi aquel no que José López formaba parte como concelleiro de Industria".
Las acusaciones de López también encontraron respuesta por parte de los sindicatos CCOO y CIG en el Concello de A Estrada. En un comunicado conjunto muestran su malestar por la implicación del personal de esta institución en "liortas políticas coas que non queremos ter nada que ver".
Los sindicatos entienden que las acusaciones de López de que personal municipal realizó llamadas a empresas locales para instarlas a insertar publicidad en la revista "Cousas de A Estrada" deben realizarse "coas indispensables probas". Consideran, además, que "en ningún caso se pode aceptar que se fagan acusacións xenéricas que atentan contra a honra e honorabilidade deste colectivo de traballadores, descalificándoo de xeito público por mor dunha estratexia política, a respecto da cal desexamos permanecer alleos". En caso de que el PP tenga conocimiento de que esos hechos se produjeran, apuntan que deben hacer "as correspondentes acusacións de carácter individual, identificando a todas as persoas implicadas e aportando as correspondentes probas que soporten tales acusacións".
Los sindicatos finalizan su alegato afirmando que "rexeitamos que nunha sociedade libre e democrática como a nosa, na cal existe a efectiva tutela xudicial, se proceda, por parte dos representantes públicos, a comportamentos que deixan expostos e indefensos aos traballadores públicos ante a opinión da cidadanía, sen permitirlles a súa lexítima defensa".

COMPARTIR
 
 
TAL DÍA COMO HOY SE PUBLICABA EN FARO...
+ VER GALERÍA
  LA SELECCIÓN DE LOS LECTORES
 LO ÚLTIMO
 LO MÁS LEÍDO
 LO MÁS VOTADO
  CONÓZCANOS:  CONTACTO |  FARO DE VIGO |  LOCALIZACIÓN Y DELEGACIONES |  CLUB FARO DE VIGO     PUBLICIDAD:  TARIFAS |  CONTRATAR  
farodevigo.es es un producto de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de este medio, salvo autorización expresa de farodevigo.es. Así mismo, queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32.1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad intelectual.
 


  Aviso legal
  
  
Otros medios del grupo Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad 2009