El secretario de relaciones laborales del PSdeG-PSOE de Porriño, Orlando Márquez, calificó de cortina de humo las declaciónes realizadas por el edil de mercados de Porriño, Marcos Rodríguez Novas, sobre el mercadillo ubicado en San Benito.

Según Orlando Marquez, Rodriguez Novas "insultou ó voceiro socialista e anterior responsable de comercio, Iván Vaqueiro, como unha maneira de esconder a súa responsabilidade pola retirada inxustificada dos vendedores ambulantes expulsados polo xefe da Policía Local, Florencio Porto. En vez de adicarse a mentir e a insultar, o señor Rodríguez Novas ten que explicar por qué expulsou a estes vendedores. Se non o fai, pediremos a súa dimisión no seguinte pleno por tomar a decisión de expulsar ós vendedores ambulantes sen ningún argumento legal. Temos datos de vendedores que levaban moitos máis anos que os que quedaron".

Según los datos facilitados por el PSOE, los comerciantes expulsados fueron treinta en su mayoría senegaleses.

Marquez se mostró tajante al recordarle al actual edil de mercados, que el BNG votó en contra del regulamente de venta ambulante después de apoyarlo inicialmente, por razones desconocidas hasta hoy, pues este reglamento recogía los criterios del decreto de comercio de la Xunta de Galicia, y le recordó que en casi tres años que lleva al frente de su área, fue incapaz de presentar un nuevo reglamento de venta ambulante, y tan sólo se dedicó a poner en marcha las líneas previstas por Iván Vaqueiro enel reglamento de Gestión de la Plaza de Abastos. "Para coñecer a xestión do concelleiro Marcos, non temos máis que preguntarlle ás asociacións de comerciantes, ou de empresarios, ou ve-lo estado lamentable no que ten os polígonos industriais", dijo.

Orlando Márquez, informó también que el propio Marcos Rodríguez debería consultar sus acciones con algún miembro de su equipo de compañeros, que en conversaciones con los representantes sindicales de los ambulantes, desautorizaron la nueva lista de vendedores ambulantes. "Seguramente", afirman los socialistas, "a Marcos Rodriguez xa lle deron dende o goberno un tirón de orellas político".