La portavoz del PP en materia de urbanismo, Rocío Cochón, tildó de "electoralista e improvisado" el anuncio hecho esta semana por el gobierno bipartito publicitando la ampliación del Camiño da Granxa en Raxó: "Non está ben xogar coas expectativas dos veciños nun asunto tan sensible", explicó la edil popular.

En la comisión informativa Cochón preguntó por las informaciones aparecidas en prensa, y pidió detalles sobre la actuación a realizar, puesto que las obras no fueron previamente comunicadas en comisión. El socialista Gregorio Agís aclaró que por ahora solo se acometería una primera actuación de pocos metros entre el lavadero y las casas, y el resto de tramos deberán aguardar a que los terrenos estén disponibles.

"É evidente que foi un anuncio electoralista", afirmó Cochón, "posto que crea unhas expectativas cos veciños que non se corresponden coa realidade, e por riba na semana dunhas eleccións".

"Falsas expectativas"

La popular fue especialmente crítica con este anuncio. "Os veciños do Camiño da Granxa levan moitos anos pedindo esta obra, e non merecen que se lles creen falsas expectativas".