21 de febrero de 2019
21.02.2019

"Este libro es un relato histórico-etnográfico de mi niñez en Cangas"

Loliña Chamadoira presenta hoy (19.30 horas, Náutico Rodeira) "O asubío do tempo", 30 relatos en los que revive su infancia

21.02.2019 | 02:33
Loliña Chamadoira, ante un mural de la fábrica de Massó. // FdV

El mar, el campo y otros oficios tradicionales, anécdotas de taberna, de barbería o de panadería, conversaciones en el vapor entre Vigo y Cangas o vivencias en celebraciones populares como el Entroido o en la fiesta mayor del municipio, el Cristo, donde se conocieron sus padres. "O asubío do tempo" es un conjunto de narraciones en torno a la niñez de la autora, "un relato histórico-etnográfico de mi infancia en Cangas" en la década de 1950, en palabras de Loliña Chamadoira, que esta tarde (19.30 horas) presenta su último libro en el Club Náutico Rodeira. La acompañarán el ilustrador de la obra, Marcos Moral, el profesor, cantante y escritor Baldomero Iglesias, "Mero", el fotógrafo y cineasta Borja Brun y el secretario xeral de Política Lingüística de la Xunta, Valentín García.

"Hai un movemento cíclico na historia da humanidade, mais as pegadas dos primeiros anos da nosa vida quedan esculcadas na alma, configurando trascendentalmente o que hoxe somos", indica el editor, que considera de interés estos relatos "para todas as idades, pois debuxa unha paisaxe común na que os lectores sentiranse protagonistas e identificados coa autora en moitas ocasións". Son parte de las memorias de Chamadoira do Casal, nacida en Vigo de madre viguesa y padre cangués, pero también de su pueblo, donde vivió una infancia que recuerda muy feliz.

"Para os mozos de hoxe será un referente da vida de hai moitos anos, alicerce ancorado na nosa cultura galega e parte da súa historia", recalca el editor del libro.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
Comeza un ano máis o Concurso Illas Cíes no que os nenos e nenas de Vigo nos contan como ven eles as Illas Cíes

FaroEduca