"Levamos anos intentando recuperar o espírito festivo da vila e comprobando que hai xa unha boa participación da veciñanza", señalan desde las concejalías de Cultura y Mocidade de Cangas en una carta remitida a los colectivos sociales del municipio para animarlos a reactivar el Entroido y participar en el desfile que está previsto celebrar el domingo 3 de marzo. La cita más inmediata es esta tarde, a las 19.00 horas, en una reunión que se celebrará en la Casa da Xuventude "na que poderemos solventar dúbidas ou suxestións", señalan desde los departamentos que dirigen Héitor Mera y Andrés García Bastón.

"Queremos que todos os nenos, nenas e familias que o desexen participen no desfile, que se pode converter no referente de apertura do Entroido da comarca". La idea es que cada año haya un centro anfitrión, que se encarga de iniciar el desfile y elaborar "O Momiño", figura que representa el Entroido, "coa liberdade de representalo como desexe e caracterizado coa temática xeral". Esa figura presidirá todas las actividades que se celebren durante el Entroido hasta el entierro el miércoles de Carnaval, apuntan desde el Concello.

El orden de los anfitriones se resolverá por sorteo entre todos los centros y colectivos participantes en el desfile, que deberán comunicar su participación antes del 28 de enero. Los promotores pretenden que la comunidad escolar tenga especial protagonismo en un programa que incluye una gran fiesta familiar y cuyos pormenores también se tratarán en la reunión de esta tarde.