El Partido Popular reclama la finalización de la renovación de las pistas de atletismo de Cangas aludiendo al acuerdo plenario y lamentan que "dende o Concello non sexan máis combativos á hora de conseguir fondos provinciais".

La primera fase de trabajos en Verín -que afectaron al tramo de la recta de meta y en la curva de salida, abarcando unos 150 metros- se dio por concluida a principios de agosto. La inversión ascendió a los 91.000 euros y fue realizada de manera conjunta entre Xunta de Galicia y Concello.

La siguiente actuación incluiría la reposición a los pasillos del área de saltos y de pértiga y, según apuntó la Concellería de Deportes en su momento, el gobierno local consignará en los presupuestos de 2019 una partida "para que a renovación total desta instalación deportiva se faga realidade". El edil Xoán Chillón adelantó que se iba a iniciar una ronda de gestiones con Deputación de Pontevedra y Secretaría Xeral para financiar la totalidad del proyecto. "A Deputación é a única administración que non puxo nin un só euro ata agora", denuncia el grupo popular, al tiempo que recuerdan que "hai un acordo plenario de fai un ano" en relación a dichas obras.

Así, el PP exige al gobierno tripartito que "retome a renovación do tartán do Estadio Municipal de Atletismo" ya que "é inadmisible ca execución dos traballos pendentes se prolongue indefinidamente no tempo".

Los populares lamentan que el Concello "non sexa máis combativo á hora de conseguir fondos provinciais para rematar esta actuación" e instan al gobierno "a deixarse de amiguismos e esixir compromiso á Deputación". "Se non se tratara dunha administración amiga non serían tan comprensivos", zanjan.

El grupo popular insiste en que "xa se agardou dabondo pola renovación do pavimento" y afirman que "sen dúbida os usuarios da instalación o agradecerán".