24 de julio de 2008
24.07.2008

El PSOE de Forcarei intuye que el gobierno "oculta algo" sobre los gastos en telefonía y seguros

24.07.2008 | 02:00

Detecta una "clara intencionalidade de non informar" y le sorprende que la alcaldesa accidental no sepa responderle pese a cobrar una dedicación parcial

El grupo municipal del PSOE de Forcarei se mostró ayer convencido de que el equipo de gobierno -del PP, que lidera el alcalde David Raposeiras- "non quere dar resposta" a la demanda de información acerca de los gastos de telefonía móvil y los seguros del parque móvil municipal planteada por los socialistas en el pleno del pasado 23 de junio. Los socialistas intuyen que esto "pode significar que algo terán que ocultar".
Fuentes del PSOE forcaricense recordaron ayer que la solicitud de información "presentada e rexistrada foi transmitida á Alcaldía no seu momento" y que, sin embargo, "desde a mesma", la alcaldesa accidental, Belén Cachafeiro, le manifestó al número 2 de los socialistas, José Ramón Janeiro, que "o alcalde está de vacacións... presenta outro escrito". El PSOE local entiende que de este modo se demuestra que "nin sequera se iniciaron as xestións para preparar a documentación da resposta". Por eso, intuye que puede tener algo que ocultar.
En opinión de José Ramón Janeiro, esta actitud demuestra "unha clara intencionalidade de non informar" acerca de la gestión en el gasto de 2008 por parte del grupo de gobierno. Asimismo, al edil le sorprende que "a alcaldesa accidental non saiba dar respostas ás demandas do grupo da oposición e trate o asunto con tanta lixeireza". En este sentido, subraya que precisamente Belén Cachafeiro "percibe un salario pola súa adicación parcial no concello forcaricense. Asimismo, el concejal socialista manifestó que "se ésa é a resposata que se lle da a calquera veciño que teña unha demanda ou consulta, queda clara cales son as formas e os modos do PP de Forcarei". Los socialistas forcaricenses esperan recibir respuesta antes del próximo pleno de agosto y también que "por parte do grupo de goberno se trate con marior seriedade as demandas de documentación e información".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2018/2019

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2018/2019 .

 

 

GALICIA EN VINOS

Galicia en Vinos

Todos los vinos de Galicia

Consulta aquí todos los vinos de las cinco denominaciones de origen de Galicia