La Xunta de Galicia asegura que la calidad educativa en el CPI O Toural, del concello de Vilaboa, “está garantizada”, puesto que “en cumprimento das ratios de profesorado, o centro contará con 20 docentes para o presente curso académico”.

Representantes de la jefatura territorial de Educación y de la inspección educativa mantuvieron el pasado martes una reunión con el alcalde de Vilaboa, César Poza, en el que se abordó la situación lectiva de este centro educativo y las mejoras proyectadas por la Consellería de Educación en el resto de centros.

En dicho encuentro, ambas partes concordaron en que las cifras de los docentes son “axeitadas para dar unha boa cobertura e un elevado nivel de ensino ante o descenso de matrícula en 4º curso de Educación Secundaria, que minguou de 42 a 30 alumnos en apenas dous anos, sendo necesaria a únicamente a habilitación dunha unidade”.

Desde el Ejecutivo autonómico destacaron que “deste xeito, o centro precisaría 19 docentes para atender axeitadamente ao alumnado cos estándares de calidade establecidos pola Xunta, pero en realidade conta con 20 a xornada completa e outra mestra máis de matemáticas compartida con outro colexio para facer fronte ás necesidades de atención á diversidade”.

No obstante, familias del municipio se concentrarán hoy frente al colegio, a partir de las 14.00 horas, contra los recortes del profesorado en el CPI O Toural, una protesta que repetirán a las 20.00 horas delante del Concello.