Por segundo año consecutivo, las Festas de San Xoán, uno de los eventos más emblemáticos de Poio, se están adaptando al contexto de la pandemia COVID. “Apostamos por ampliar a programación e propoñer iniciativas nas que estea garantida a diversión e o goce dos e das asistentes, ao mesmo tempo que garantimos o cumprimento rigoroso de todas as medidas sanitarias e de aforo pertinentes”, dice el concejal de Festas Xosé Luis Martínez. Aunque el grueso de la programación se presentará próximamente, el gobierno municipal ha adelantado algunas de las líneas principales de las fiestas, en las que las actuaciones musicales cobrarán especial protagonismo.

Lucía Pérez. | // I. ABELLA

Lucía Pérez, Susana Seivane y Gustavo Almeida ofrecerán conciertos en la explanada de A Seca, en los que se habilitará un espacio en el que se controlará la distancia y el aforo. Esta es precisamente una de las grandes novedades con respecto a la edición 2020. “A evolución da situación epidemiolóxica favorece que xa poidamos organizar eventos cun aforo importante, apostando en todo momento pola seguridade”, dice Martínez Blanco. La Festa de San Xoán comenzará el 23 y se extenderá hasta el 27 de junio. “Levaranse a cabo iniciativas e actuacións pensadas para toda a familia e que se dispersarán por toda a parroquia, co obxectivo de implicar a toda a veciñanza”, apunta Martínez.

Susana Seivane V. Echave

Además, el concejal confirma que este año también habrá que prescindir de citas como las verbenas, la lectura del pregón o la gran hoguera de A Seca y la tradicional sardiñada. “Se ben é certo que houbo unha evolución moi positiva con respecto ao ano pasado, grazas ás vacinas e a que a xente está moi concienciada á hora de cumprir coas medidas sanitarias, entendemos que aínda non é o momento de recuperar eventos nos que se poden chegar a reunir moitas persoas. Temos que actuar con seriedade e responsabilidade e pensamos que este programa cumpre co obxectivo de ofrecer á cidadanía unhas Festas de San Xoán dignas de ser gozadas e, ao mesmo tempo, totalmente seguras”, indica Xosé Luís Martínez.

Gustavo Almeida Gustavo Santos

El programa mantiene citas emblemáticas como los actos religiosos habituales o la recogida de las Herbas de San Juan, promovida por la Asociación Ronsel. Además, Martínez también asegura que, en lo que respecta al programa de fiestas de verano, su departamento apuesta por recuperar eventos como la Festa do Mar o la Festa da Ameixa, “segundo a mesma filosofía que nestas festas de San Xoán”.