Pero el PP sigue desmenuzando las facturas, mirándolas con lupa y encontró tres, por un importe total de 12.701,18 euros, relacionadas con las Fiestas del Cristo. El grupo municipal del PP asegura que es incrementar el presupuesto de las fiestas por la "porta de atrás". Así, afirma que, en total, las Fiestas del Cristo de Cangas costarían al Concello, "e dicir a todos os cangueses a escandalosa cantidade de 138.090,18 euros. Cada un dos empadroados enCangas pagará para as Festas do Cristo, independientemente da sua idade e condición, 5,21 euros", cantidad que a este partido político el parece demasiado.

"Que dirían os expertos xestores con estas cifras noutros momentos... Non fai falla moita imaxinación para acertar. Agora aquí vale todo. Lóxico, teñen as arcas cheas do saqueo que están facendo do IBI, 6 millóns de euros de recadación no ano 2017".

El PP anuncia que pedirá en el pleno del viernes la reprobación del concejal de Cultura, Héitor Mera, "pola súa nefasta xestión e po rmentir no leno do mes de marzo. Si tivera vergoña xa tería dimitido".