Los problemas con la señal comenzaron hace tres años. "Inicialmente deixamos de ver a Galega e, desde hai un ano máis ou menos, empezaron a fallar o resto. Se chove ou fai vento non se ve nada, e se non, uns días fallaban unhas e outros, outras. Unhas veces vese pixelado e outras, a pantalla está en negro", explican varios afectados.

No encuentran alternativas porque la fibra óptica tampoco ha llegado a la parroquia ni se la espera por el momento, así que la televisión por cable les parece una utopía. Aseguran que la situación genera mucho malestar en los hogares y reclaman que se resuelva ya. "Pode parecer unha parvada, pero non o é. A televisión dá moita compaña e no inverno todos estamos moito máis na casa. Os que máis a botan de menos son os maiores e os nenos, que non poden ver nada do que lles gusta, pero a todos nos afecta", argumentan.

Aunque llevan meses sin poder disfrutar de sus programas favoritos ni de ver los informativos, les preocupa qué va a ocurrir en navidades, "con los niños en casa y con muchas probabilidades de que haga frío o mal tiempo". No dejan de pensar en uno de los momentos clave . "Sería muy triste que no se pudieran ver las campanadas", lamentan.