El parlamentario del BNG, Luís Bará, volvió a tramitar nuevas preguntas parlamentarias al respeto de la capea organizada el pasado 3 de septiembre en el marco de la romería caballar, y que contó con la colaboración del Concello y con la presencia de la alcaldesa de Moraña.

Cabe recordar que el día 22 de septiembre el director xeral de Emerxencias e Interior informou, en respostra parlamentaria al BNG, de la apertura de un expediente al respecto, ya que la Xunta no autorizara el citado espectáculo. Sin embargo, dice Bará, transcorridos más de tres meses, las entidades que presentaron el escrito denunciando los hechos "non recibiron ningunha información sobre a tramitación administrativa da mesma".

Para Luis Bará "resulta evidente que la Xunta intenta tapar as irregularidades cometidas pola entidade organizadora e polo concello de Moraña. Un feito grave e que demostraría unha vez máis a complicidade de gobernos do PP coa organización e promoción de espectáculos taurinos alleos á nosa tradición cultural, que están organizados incumprindo a lei".