El gobierno de Ponte Caldelas convocará asambleas sobre la planta de compost en todas las parroquias

Díaz asegura que "non aceptaremos o uso dos viais municipais para o paso de camións a Canicouva"

02.02.2016 | 03:40
Andrés Díaz. // R.V.

El gobierno de Ponte Caldelas convocará asambleas vecinales informativas en los lugares de A Reigosa, Xustáns, Baltar y Taboadelo, así como en todos aquellos lugares donde se le solicite, para explicar pormenorizadamente las implicaciones que tendrá para el municipio la implantación de la planta de reciclaje en la parroquia pontevedresa de A Canicouva. Estas reuniones se producirán en el plazo más breve posible, una vez que el alcalde, Andrés Díaz, y varios miembros del equipo de gobierno, se reúnan con el vicepresidente de la Diputación, César Mosquera, para recabar toda la información pertinente al respecto.

Díaz reiteró que su compromiso y el de los miembros del equipo de gobierno "é actuar neste, como en tódolos temas, con total transparencia e tendo en conta a opinión dos veciños. Na nosa xestión demostramos que imos da man dos cidadáns e temos a intención clara de transmitir a máxima información posible da que dispoñamos sobre este, e outros temas, en tempo real para que todo o mundo estea enterado e poda opinar de aí que convoquemos, de inmediato, esas asembleas nos principais lugares que precisan recibir esa información como son A Reigosa, Baltar, Xustáns e Taboadelo, aínda que tamén as faremos en todos e cada un dos lugares que no-las soliciten. O que saibamos nós saberanno tamén os noso veciños porque esa é o noso xeito de gobernar e así se fará sempre".

Pese a que la "microplanta" de reciclaje, como la define el alcalde, estará instalada en A Canicouva, en el municio de Pontevedra "polo que non ten competencia algunha o Concello de Ponte Caldelas" dijo el alcalde , quien subrayó que "pese a que o proxecto é infinitamente menor ao que pretendía Louzán, non aceptaremos o uso dos viais de titularidade municipal para o paso de camións a esta microplanta".

El regidor recordó que el nuevo proyecto que está a llevando adelante la Diputación bipartita nada tiene que ver con el original proyectado por Rafael Louzán. "Aquelo era un macrobasureiro para 20 concellos, sin separación de impropios, un auténtico vertedoiro, un estercoleiro, algo intolerable. Agora, despois da visita aos procesos de reciclaxe que se están levando en outros lugares do Estado, como Navarra, a aposta é unha microplanta con capacidade para entre 3 e 6 toneladas de orgánicos procedentes dos composteiros comunitarios e individuais que se están poñendo en marcha nos distintos concellos da provincia onde hai participación cidadá e onde se respectan as medidas medioambientais dimanadas das directivas europeas, sin tratamento de impropios e sin unha incineradora como pretendía o Partido Popular".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

 
Enlaces recomendados: Premios Cine