José Enrique Sotelo, como portavoz del grupo municipal del PP de Cangas, también ha trasladado varias preguntas por escrito al gobierno tripartito, relacionadas con la polémica de la reciente adjudicación del servicio integral de alumbrado exterior y sobre la declaración de espacios y usos portuarios.

Sotelo recurre a la ironía para calificar de "memorable éxito de que no concurso para a prestación do servizo de alumeado público", al que se presentaron seis empresas "e catro recurren ao Tribunal Económico Administrativo Central", que depende del Ministerio de Hacienda. Cuestión que "nos ven a dar a razón nas sospeitas de que a actuación do goberno local nin era limpa nin transparente, e ademais cara para o Concello. El PP quiere saber "que pasos vai a dar o equipo de goberno" y si "vai a seguir adiante ou paralizar a adxudicación".

Además, Sotelo solicita al tripartito la "copia de oficio de remisión do acordo do pleno da Corporación remitido a Portos de Galicia en relación á alegación efectuada durante a exposición pública do DEUP do porto de Cangas".