El grupo municipal del PP se suma a las críticas de de la oposición a la asesoría jurídica puesta en marcha por el gobierno local de Cangas para atender a los afectados por la regularización catastral. Decidió presentar al próximo pleno una serie de preguntas relacionadas con este nuevo servicio. Así, el PP quiere que el alcalde conteste a si existe algún estudio de carga de trabajo que puede conllevar este servicio, por qué no se tuvo en cuenta a los distintos servicios municipales para realizar este cometido, cuál es el coste del contrato de esta existencia externa y qué criterios se establecieron en la elección de esta asistencia y qué personas participaron en dicha elección.

Afirma el grupo municipal del PP que se intente facilitar las cosas a los vecinos era una obligación que se demandaba desde la primavera de este año, "pero temos claro que non deixa de ser unha medida de improvisación máis en canto a problemática do Catastro en Cangas, lembramos que os responsables do Concello están indo a remolque dos acontecementos e tomando decisións con moito retraso e sen unha planificación de cómo afrontar o problema dende o seu inicio. No mes de maio solicitamos maior colaboración por parte do Concello, e os gobernantes de Cangas fixeron oídos sordos e as veciñas e veciños de Cangas tiveron que buscarse a vida para recorrer. Cando chegou o periodo de cobro ninguén se preocupou dende o Concello, e unha semana antes de finalizar o prazo de pago, e dicir, vinte días despois de cargarse o IBI que estaba domiciliado, saen os responsables do Concelllo diciendo que se solicite a suspensión do cobro por parte dos afectados; ca no xa está cobrado a maioría dos recibos".

Afirma el concejal del PP, Pío Millán, ,que pone en duda que la carga de trabajo que pueda acarrear este cometido justifique la mencionada contratación del servicio externo y abre la posibilidad a que la tarea la pueda realizar los trabajadores del Concello de Cangas, "xa que o número de casos que cita o alcalde ronda os cen. Temos claro que esta medida no se estudou en profundidade por parte do alcalde e non deixan de ser fogos de artificio para ocultar a falta de planificación desta problemática".

El PP considera que se debería realizar un estudio previo a las necesidades de trabajo para realizar este cometido y posteriormente decidir si se podía realizar por medios propios o ajenos. "Como nos teñen acostumados, sabemos que non se levou a cabo esta análise e se tomou a decisión de forma improvisada. Tamén nos gustaría saber cal foron os criterios de búsqueda da asesoría xurídica externa elixida. Si se buscou un perfil profesional ou se tiveron en contas outras cuestións", señala Pío Millán.