"Non será por fontes, cruceiros, lavadoiros ou petroglifos que precisen dalgunha actuación...", advierten desde el grupo municipal del Partido Popular de Cangas al constatar la "falta de compromiso" con la conservación del patromonio cultural por parte del gobierno tripartito, al que acusa de "pasotismo" por no haber comprometido ninguna inversión con cargo a los 400.000 euros del fondo que la Diputación destina a la rehabilitación del patrimonio histórico cultural de los municipios de la provincia, según aseguran.

La relación de concellos e inversiones adjudicadas, dicen los populares, ya ha sido aprobada en Xunta de Goberno de la Diputación, y "Cangas non solicitou ningunha actuación ao respecto". Para el PP se trata "dun feito grave que atenta contra o patrimonio cangués por abandono, e prexudica a conservación dos nosos bens culturais". Lamenta la situación de dejadez que el Concello demuestra con este comportamiento y recuerda que esas ayudas servirían para solventar carencias y proteger parte de un recurso potencial que permite difundir su cultura y patrimonio.

"Ademais do transcurrir dos anos, agora tamén se lle terá que engadir a neglixencia dos actuais dirixentes municipais como elemento dañino do noso patrimonio, ao non investir na súa conservación", recalcan desde la formación que lidera José Enrique Sotelo, que lo atribuyen a una "neglixencia" del concejal de Cultura, Héitor Mera, "e por ende do propio alcalde", Xosé Manuel Pazos. "Esperamos que as cifras de subvención perdidas non vaian en aumento, convertíndose nun mal endémico do municipio", remachan.