El PP de Cangas tiene "o criterio claro" sobre las instalaciones náuticas proyectadas frente a la antigua conservera de Ameixide y avisa que está "ao lado dos mariñeiros, apoiando a única entidade legal e representativa recoñecida como tal para defender os seus intereses, que é a confraría de Aldán-O Hío". El cabildo defiende dichas instalaciones náuticas promovidas por Vaqueiro Gestión S.L., al igual que los populares, que aseguran "apoiar aqueles proxectos que, cumprindo estrictamente a lei, sexan xeradores de emprego".

La formación que lidera José Enrique Sotelo rechaza "posturas autoritarias, taxantes e ríxidas sen fundamentar dos chiringuitos ad hoc creados coa única finalidade de boicotear a Cangas e aquelas inversións xeradoras de novos postos de traballo". Rechazan que se denomine puerto deportivo, "para confundir", al pantalán de Ameixide, y matiza que no necesita obra civil por tratarse de un puerto de abrigo natural en la ría de Aldán, además de que permitirá "regularizar o fondeo" que actualmente se realiza sin control en esa zona.

El PP acusa al tripartito de "manipular" y de no tener voluntad real de reunirse con los únicos representantes legítimos de los marineros, la cofradía, cuyos miembros se posicionaron "nun 90%" a favor del pantalán, en el que además se beneficiarán de un 20% de plazas y del empleo que prevé generar.