09 de julio de 2016
09.07.2016

Juncal subraya que en política "non vale todo" y critica la actitud de la oposición

El alcalde apunta que "non é admisible" utilizar "a mentira" para fines políticos

09.07.2016 | 02:45

El alcalde de Bueu, Félix Juncal, criticó ayer la actitud de los grupos de la oposición en las últimas semanas, asegurando que "en política non vale todo" y subrayando que desde el gobierno local "manteráse a mesma premisa de respeto e educación".

Juncal asegura que "non é admisible" utilizar "a mentira" con fines políticos. En este sentido, ejemplificó con el hecho de "acusar directamente ó alcalde de usar os recursos procedentes da regularización catastral para financiar a carpintería de ribeira de Banda do Río, cando se sabe perfectamente de onde proceden eses cartos". De hecho, el regidor ya recriminó en el pleno al concejal del PSOE, José Manuel Vilas, por esto, señalando, como recordó ayer, "que en política non vale todo, nin a mentira, nin a manipulación nin tentar intoxicar á opinión pública como arma arroxadiza".

También hizo referencia el regidor buenense a las últimas manifestaciones de Vilas, "aplaudindo por unha parte ás subvencións para a rehabilitación do estaleiro e para a compra da barredora, e criticando que non se limpan os viais. Non se pode aplaudir e criticar á vez, hai que ser consecuente". También apuntó que "non ten sentido seguir apelando a que fagamos malversación de fondos devolvendo os 60 euros do catastro, cando hai informes técnicos que falan de que iso sería nulo de pleno dereito".

Juncal subraya que ante todo esto "a nosa actitude seguirá sendo a mesma, baixo a premisa do respeto e a educación, por moitas provocacións que se intenten facer". Señala, asimismo, que "traballaremos cada día con afán de superación aínda que estamos en tempos complicados. Realizaremos un esforzo extra para facer as cousas, mellorando, e recoñecendo que hai cousas que non facemos ben, pero iso non é xustificación para insultar".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine