La propuesta del PP de transformar el aparcamiento de la antigua Casa do Mar de Bueu en una estación de autobuses tuvo rápida y tajante respuest. "É unha barbaridade e afectaría gravemente ao tráfico portuario de acceso á lonxa", afirmó ayer el alcalde, Félix Juncal. El regidor reconoció que esta misma semana se llegó a valorar esa posibilidad con el empresario del transporte público, una opción que sin embargo quedó descartada "ipso facto, ao momento".

Los argumentos del gobierno local para descartar esa posibilidad son básicamente dos. El primero, la pérdida de aproximadamente medio centenar de plazas de estacionamiento en pleno centro del municipio. "É unha auténtica barbaridade. Estamos a falar da zona de maior intensidade comercial e non podemos prescindir dun espazo que a veces incluso se queda pequeno", argumenta Juncal. La otra razón para rechazar esta opción está relacionada con el acceso a la lonja, que se entiende que se vería "gravemente afectado". Desde el ejecutivo sostienen que el vial que discurre por detrás de la Casa do Mar resulta insuficiente para el acceso al recinto portuario.

El Concello defiende la alternativa consensuada esta misma semana con la empresa Cerqueiro porque supone "unha mellora e unha maior seguridade" con respecto a la situación previa. Aún así no ocultan cierta "sorpresa" ante la propuesta del PP, que "chega uns días despois de que se valorase esa mesma posibilidade e se descartase". Juncal insiste en que "significaría sacrificar a actividade comercial para que exista un aparcadoiro de autobuses nese ámbito, algo que este goberno non vai consentir".

El alcalde, ya en clave política, acusó al PP de intentar "gañar o que non conseguiu nas eleccións", esto es, "ter a mesma posición que o goberno á hora de tomar decisións" pese a estar en la oposición.