14 de junio de 2016
14.06.2016

Pazos recuerda al PP que fueron ellos los que crearon los conflictos que ahora "temos que resolver"

"Menos o de nazistas e resentidos, o de comunistas e independentistas para nós non é un insulto"

14.06.2016 | 03:08
Xosé Manuel Pazos (derecha), junto a los protavoces de PP y PSOE. // S.A.

El alcalde de Cangas, Xosé Manuel Pazos, respondió de forma contundente a las acusaciones vertidas por el Partido Popular contra el gobierno local a la hora de hacer balance de un año de gestión. El regidor local manifiesta que el PP, un año después de las elecciones, sigue instalado en la frustración y en el rencor de haber perdido el gobierno "que pensan que lle correspondía por linaxe, por teren nacido para gobernar, que para iso son a dereita de toda a vida. O seu problema é que Cangas ten demostrado abondo que é un pobo de esquerdas e non comunga con rodas de muiño: quere outras formas, outros talantes, que todo o pobo teña a mesma consideración e os mesmos dereitos, sen privilexios caciquís, é dicir, que a Alcaldía e a concellarías teñan as portas abertas para toda a xente".

Sostiene Xose Manuel Pazos que es el rencor el que lleva al PP al insulto, tildándolo de titiriteiro e mentireiro pero que no da argumentos para su crítica que, indica, ya comenzó al día siguiente de la toma de posesión. "Cualifica o PP ao goberno tripartito de Cangas como de comunistas resentidos, independentistas, nazistas e podemitas. Menos o de resentidos, que se refire seguramente a eles mesmos e o de nazis, que ao mellor tamén, o resto non son insultos. A nós abondaríanos falar do PP como Partido Podre e corrupto para cumprir a mesma función, pero non o imos facer"!, señala.

Afirma Pazos que el PP habla de promesas incumplidas en su balance de un año de gobierno y se olvida a propósito de que fueron ellos los que metieron al nuevo ejecutivo en todos los problemas. "Pensan que o pobo xa esqueceu que o PP es seu socio aprobaron, medio ano antes das municipais, un contrato do ciclo da auga por 25 anos e uns prezos abusivos (por certo que aínda no explicaron o porqué). Nós puxemos ao cobro o 2015 con tarifas de 2014 (cumprimos a nosa promesa) e estamos a negociar o 2016, cousa que non é fácil pois que o contrato do PP está asinado por José Enrique Sotelo. Pero, que non se preocupen que non imos perxudicar os interses da xente".

El regidor también hace referencia a la acusación del PP de no haber presentado aún las cuentas de las Fiestas del Cristo. "Aquí quen minte son eles. Poi saben ben que están en Intervención e que só teñen que pedilas, pois no houbo ningunha conta rara nin ningún diñero en negro, como era común no seu mandato. O de Arte no Morrazo xa se lles explicou mil veces que non se suprimiu, senón que e reorganizou, pois coincidiu a xubilación dun traballador con que, o PP planeara dos actos bianuais (Arte no Morrazo e Salón do Cómic) no mesmo ano e e no seguinte nada... O mesmiño que quen asou a manteiga!

Pazos recuerda que el PP abrió la piscina en época electoral y gratis, gantos miles de euros del erario público. Afirmam que ahora se está transitando por un por un camino seguro y se precisan nuevas inversiones. "Do campo do Alondras, mellor non falar porque constitue un fraude o proxecto e o diñerio que destinaron e non chega para rematar as obras". Pazos también recuerda los 800.000 euros que el Concello tuvo que pagar por la sentencia de los convenios urbanísticos firmados con Promalar. "Son oito ediles, tocarían a 100.000 euros cada quen".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2016/2017

Calendario laboral 2017 en Galicia

Calendario Laboral 2017 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2016/2017 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine