El alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo, acusa a la edil socialista María José Vilas de "querer ser protagonista de todo e non saber de nada". Lo hace como réplica a las críticas de la edil por el mal estado del camino de Areacova y por desafectar 500.000 euros que había para un plan de caminos y dedicarlo a otras necesidades. Afirma el alcalde que "a ninguén lle estraña que aqueles que os veciños puxeron na clandestinidade polas mentira e falcatruadas feitas mentres tiña responsabilidade de goberno traten agora de culpar de todolos males aos que con dedicación e xestión estamos a solucionar os problemas que teñen os cidadáns, entre outros os veciños de Aarecova e entorno". Asegura que el citado camino está mal porque "alguns/has/ figuras" decidieron asfaltar la entrada y salida con parte del dinero del contrato efectuado en el mandato 2003-2007 y una vez más engañar a la gente dejando sin hacer lo más complicado.

El regidor local recuerda que "durante catros anos, nin a Sra Vilas nin algún estómago agradecido se queixaron, aínda que os buratos eran máis que evidentes. Xusto agora que se está a redactar o proxecto para efectuar a súa execución aparecen as supostas queixas das que a fotoxénica Sra Vilas suponse fasie eco.".

El alcalde se pregunta dónde están esos 500.000 eruos y responde que "seguramente na cabeza delirante dalgunha que os seus propios compañeiros repudian, e que en catro anos se dedicaron ao pufo permanente. Se tanta preocupación tiñas polos veciños de Areacova e dispoñían dos 500.000 euros aos que fai referencia, por qué naquel momento non solucionaro o problema". Sotelo afirma que seguramente porque no existía ni el dinero ni la voluntad.

Respecto a las críticas de Vilas sobre las obras en la PO-551, el alcalde de Cangas desempolva la famosa promesa de de la edil que prometía remodelar las carreteras PO-551 y PO-351 con dos rotondas, una Cimadevila y otra en Rodeira."Onde están" pregunta el alcalde.