El presidente del Consello da Cultura Galega (CCG), Ramón Villares, y miembro numerario de la Real Academia Galega, manifestó ayer estar "preocupado" por la situación derivada de la decisión de Ferrín de abandonar la Presidencia de la institución, tras ser acusado de nepotismo, y aseguró "estar á espera" de la decisión que tome "a directiva en funcións". Explica Villares que el CCG "non pode facer nada concreto" para solucionar la actual situación de la institución pues "o que fai o CCG é practicar un modelo de xestión que quere que se propague ás institucións culturais" pero, según sus palabras, "cada un fai o que estime conveniente". Preguntado, en una entrevista a la Cadena Ser, sobre si Méndez Ferrín debería dar explicaciones por la contratación de familiares de los miembros de la Academia para desempeñar labores en la institución, Villares aseguró no poder "dar explicacións que o propio Ferrín non dá".

El presidente del CCG considera que la labor "importante" que tendrá que realizar el futuro presidente de la RAG, después de que Xosé Luis Méndez Ferrín haya anunciado que abandonará el cargo, será "xestionar a dimensión histórica" de la institución.

"O cargo non é difícil, hai que ter unha certa ascendencia na cultura galega e unha mínima capacidade de xestión e de representación institucional, anque o máis importante da Academia é o seu poder simbólico, que hai que xestionar", expresó Villares al ser preguntado sobre el perfil que debe tener el presidente de la Real Academia Galega.