El vertido que provocó la depuradora de Ponte Caldelas en el río Verdugo sigue causando perjuicios a la fauna según aseguran desde la Cofradía de Pescadores de Arcade, a través de la Asociación de Naseiros Alvedosa. El colectivo, que agrupa a profesionales de Soutomaior y Pontesampaio, denuncia la reciente muerte de 40 kilos de anguila, lo que demuestra que "as augas non están en tan bo estado como din os dirixentes".

Los responsables de esta agrupación se refieren a las palabras que días después del derrame ofrecieron tanto el delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, como el alcalde de Ponte Caldelas, Perfecto Rodríguez. Ambos consideraban que el agua, una vez solventado el incidente, no estaba contaminada y que la sustancia tampoco era tóxica.

"Dende que se produciu o verquido xa se viñan notando pequenas mortandades, pero nunca nestas cantidades", indicaba ayer el presidente de Alvedosa, Antonio Álvarez. A ello agrega: "Non é de recibo que despois deste accidente ambiental e outros que levamos padecido sigamos sin ter solucionado este gravísimo problema por parte da Administración e que teñamos que seguir pagando as consecuencias sempre os mesmos". El responsable de esta agrupación advirtió de que el vertido podría acarrear más consecuencias de las visibles en un principio. Ahora reitera: "Xa estamos fartos de cargar cos costes do mal funcionamento da depuradora e imos esixir que se nos abone o importe de tal cantidade de anguía morta, o cal reclamaremos onde sexa necesario".

A mayores de la reclamación económica, apunta: "Vai sendo tempo xa de que as autoridades tomen medidas neste gravísimo e reiterado problema e arranxen dunha vez as mal chamadas depuradoras". Álvarez avisa de que "estase a xogar cos postos de traballo de moita xente desta zona".