Por su parte, la Asociación Pola Defensa da Ría, impulsora de uno de los tres recursos que debe dilucidar la Audiencia Nacional contra la prórroga de Ence (los otros son del Concello y Greenpeace), expresó su satisfacción por la decisión de la Dirección General de Sostenibilidad de la Costa y el Mar de allanarse en este recurso. Una prórroga que la Asociación no duda en considerar como "irregular, inxusta e mesmo ilegal".

Desde la APDR destacan que, atendiendo a los criterios manifestados en los recursos, y transmitidos personalmente por la asociación a la directora general de Costas el pasado mes de septiembre en una reunión en Madrid, esta acaba de comunicar que "non existen razón que xustifiquen a permanencia de Ence nos terreos de dominio público de Lourizán". Desde el colectivo ecologista remarcan de se trata "dunha decisión de carácter técnico, que debería supoñer o freo ás pretensións da empresa pasteira de permanecer en Lourizán ate o ano 2073" algo que "abriría as portas á recuperación da ría para o que é a súa vocación natural, que non é outra que o marisqueo, a pesca e o turismo sostible".

Para la APDR, que considera que existen las mismas razones para decretar la caducidad de la concesión de Ence que la de Elnosa, como ya ocurrió, este allanamiento "é un primeiro paso para conseguir o fin da actividade de Ence en Lourizán, un obxectivo irrenunciable" para la asociación "y para a ampla maioría da cidadanía da comarca". Por eso anuncia que seguirá utilizando "todos os medios ao seu alcance" para lograr esta meta.