Los últimos datos publicados por el Instituto Nacional de Estadística que reflejan una pérdida de población en Cerdedo-Cotobade de 292 habitantes ha llevado al PSOE a criticar la fusión que se marcaba como principal objetivo el incremento poblacional.

Actualmente, según el INE, el municipio ha bajado de los 6.000 habitantes y ya cuenta cn 5.815, un año después de que Jorge Cubela afirmase, según la portavoz socialista, Lina Garrido, que "se non se están a facer ben as cousas, é imposible subir o censo"

Lina Garrido, recuerda que con la fusión se pretendía "para la sangría demográfica e incentivar económicamente al nuevo concello con unas líneas de subvención tendentes a mejorar la vida de los ciudadanos". Pasados dos años, "perdemos case 300 habitantes; de seguir con esta tendencia en apenas 5 anos estaremos por debaixo dos 5.000 con todo o que iso supón: menos orzamento e un amplísimo territorio para xestionar, cunha gran dispersión xeográfica, difíciles comunicacións , coa falta dun núcleo urbano diferenciado e duplicidades en todas as actuación", señala Garrido.

Desde la oposición critican "a improvisación do programa político do goberno municipal, que se veu obligado a modificalo tras o proceso de fusión imposta. Un programa que apenas contempla medidas para establecer poboación e, se as contempla os datos acaban de demostrar que son estériles e insuficientes", y lamentan las campañas en Facebook de Jorge Cubela "que lles importa máis que se cense para poder votar que fixar poboación".

"Desaparecidos"

El grupo socialista dice que no tiene "a absoluta certeza de que estes datos sexan totalmente reais e non descartan volver a levarse algunha sorpresa como xa pasou cos 200 desaparecidos por arte de maxia do Concello dos que Cubela e Balseiros prefiren non falar".