Los diputados provinciales del PP acusaron ayer al Gobierno de Carmela Silva de intentar silencia su trabajo. "Non nos van a amedrentar, non van conseguir que deixemos de denunciar a falta de diálogo, de investimentos, de capacidade de entendemento".

Para los populares, lo ocurrido en el pleno del pasado viernes, cuando PSOE y BNG se negaron a debatir las tres mociones presentadas por el PP, fue la gota que colmó el vaso. "Unha falta de respeto para todos os veciños da provincia, chegar ao pleno e dicir que non van a falar e que non teñen nada que debater. Nós non levamos ao pleno problemas do PP, levamos problemas dos veciños desta provincia", declaró el portavoz del grupo provincial del PP.

En esta misma línea incidió Elena Muñoz que dijo que "foi un bochorno, un espectáculo lamentable, algo que debe avergonzar a cualquier demócrata".

Para los populares fue especialmente grave la negativa a abrir una comisión de investigación "que é o que se debe facer cando hai dúbidas sobre porque os alcaldes están levando á Deputación ao xulgado polo reparto dos fondos". Para Muñoz la razón es que el PSOE "quere negar e boicotear calquera mecanismo para dar explicacións". También tachó de grave la negativa a debatir el apoyo a la comisión de investigación en el Parlamento sobre el accidente de O Marisiquiño.

Elena Muñoz se refirió también al "papelón" del BNG, "absolutamente arrodillado" ante el PSOE vigués. "Só fai o que lle ordenan, incluso aínda que sexa en contra do que o seu propio partido propuxo e impulsou en Santiago, como é o caso da comisión do Marisquiño".