La "bicifestación" de ayer contó con la participación de una representación de ciclistas deportivos, que proponen que los camiones de mercancías que se dirigen a Ence puedan acceder a las instalaciones industriales a través de la PO-11, la autovía de Marín.

Están convencidos de que esta medida pondría fin a la "alta conflictividad" que se registra en la carretera vieja de vieja de Marín entre camioneros y ciclistas y que esta misma semana ha registrado un nuevo episodio.

Apuntan que la actual señalización de la vía permite "o acceso ao complexo industrial exactamente igual que se está a facer para acceder á depuradora. Mentres 300 camións pesados que acceden ao complexo industrial sigan atravesando o núcleo poboado de Praceres e circulando por unha estrada plagada de ciclistas deportivos estamos a poñer en risco a boa convivencia e a vida dun colectivo vulnerable na estrada sen necesidade algunha", indican desde Pedaladas. Solo es necesario que la pastera "teña vondade de optar por esta solución".