15 de agosto de 2017
15.08.2017

La Xunta refuerza la atención a la dependencia en Marín

El municipio incrementará a partir de septiembre en un cinco por ciento las horas disponibles en el Servizo de Axuda no Fogar

15.08.2017 | 02:50
Fabiola García, con la alcaldesa, en su visita de ayer a la Residencia de Mayores de Marín. // S. Álvarez

La directora xeral de Maiores e Persoas con Discapacidade, Fabiola García Martínez, señaló ayer en Marín que la Xunta "continuará reforzando os servizos de atención aos maiores, en especial a aqueles que teñen limitada a súa autonomía, co obxectivo de conseguir un maior benestar para este colectivo". Esta afirmación la hizo durante la visita que ayer realizó a las instalaciones de la Residencia pública de Maiores de Marín, con capacidade para 78 personas y gestionada por la Administración autonómica.

Fabiola García se referió a la nueva ampliación y mejora del Servizo de Axuda no Fogar (SAF), y anunció que a partir de septiembre el Concello marinense tendrá disponibles 1.992 horas más al año en esta prestación. De esta manera, Marín pasará a disponer de un total de 37.716 horas anuales de SAF, lo que supone un incremento porcentual superior al 5% con respecto a la situación actual.

Este incremento responde al reforzamiento del Servizo de Axuda no Fogar que impulsa la Consellería de Política Social, con un nuevo aumento de 1,2 millones de horas disponibles para los concellos. Al respecto, en dos ejercicios (2016 y 2017) la Xunta ha reforzado en más de dos millones las horas habilitadas en esta prestación y aumentado el número de beneficiarios en toda Galicia por encima del 60%, pasando de los 12.899 personas usuarias en mayo de 2016 a las 20.748 que se podrán alcanzar con este nuevo incremento.

La directora xeral destacó que "a atención aos nosos maiores é un dos obxectivos prioritarios da Xunta, de aí o impulso que se está dando ás políticas sociais ás que se destinan máis orzamentos que nunca antes na historia de Galicia". Neste sentido, apuntou que "queremos que os nosos maiores vivan máis e mellor, e por iso apostamos por seguir completando a rede e os servizos do sistema de dependencia, principalmente os servizos profesionais de proximidade e de atención no contorno familiar, os cales son ademais os máis demandados e os preferidos pola poboación".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
selectividad 2018 Galicia

Toda la información sobre la selectividad

Consulta aquí toda la información sobre las pruebas de acceso a la Universidad: notas de corte, resultados y noticias


Calendario laboral y escolar 2018/2019

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2018/2019 .