12 de septiembre de 2019
12.09.2019

"O acordo é imposible sen sentarse con nós", dice Pérez

12.09.2019 | 02:01

La presidenta de la Asociación de Veciños e Amigos da Illa de Ons, María José Pérez, subrayó que "o acordo é imposible con alguén que non se senta con nós. Eles non saben o que está pasando en Ons", acusando a la titular de Medio Ambiente de falta de diálogo con los isleños. En este sentido, recordó que la intervención de Ángeles Vázquez en el Parlamento Galego le sorprendió "porque din que teñen a man tendida, pero non sei onde a teñen tendida, porque a día de hoxe non temos resposta da petición dunha reunión con ela".

Pérez no comparte la propuesta de la conselleira de ampliar el número de vecinos con acceso libre a costa del cupo. "A sensación que temos é de que se busca un enfrentamento coas navieiras e os restaurantes. Nós nunca pedimos iso, entre outras cousas porque non nos escoitaron", señala. La problemática se origina con los carnés, apunta, "porque non queren recoñecer que é algo ridículo. Non os queremos".

La portavoz del grupo municipal del PP de Bueu, Elena Estévez, mostró su extrañeza por el hecho de que la dirigente del colectivo vecinal manifestase no querer acudir a ninguna reunión con la conselleira de su mano. "No salgo de mi asombro. Nosotros hemos pedido a los conselleiros de Medio Ambiente y Cultura que vengan a Bueu a tener un contacto directo con los representantes políticos y los vecinos", señaló, antes de añadir que "nos discriminan por pertenecer a un determinado partido". Además, subrayó que "ya estuvimos con la conselleira con unos vecinos que lo pidieron y acompañaremos a quien le haga falta".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
FaroEduca