08 de noviembre de 2018
08.11.2018

Intervención pone reparos al pago de los gastos del referéndum prohibido en Cangas

-Afirma que abonarlo sería una malversación -El informe considera también ilegal pagar la factura de la Asociación de Socorristas

08.11.2018 | 03:30
Tomás Hermelo y Suso Pérez, con las urnas de la fallida consulta.

Intervención Municipal reparó la factura presentada por la empresa Abertal Neworsks SL que está relacionada con e famoso referéndum sobre los festivos locales que la Subdelegación del Gobierno prohibió. El texto de Intervención señala: "Preséntase factura de Albertal Networks S.L. relativa a proceso participativo que foi suspendido por non axustare á legalidad, poloque esta obriga parece que non debería ser asumida polo Concello, ao tratase de un gasto dimanante e un acto non axustado a Dereito, sendo susceptible de constituir un feito de malversación".

Según pudo constatar el grupo muncipal del Partido Popular, en este caso el concejal Jesús Graña, el pago a la citada empresa no se realizó todavía. "Esta es la empesa contratada para realizar el referendum sobre los festivos locales,pues como éste el ilegal no procede pagar a dicha empresa por parte lel Concello, ya que se incurriría en malversación, tal y como indica la Ley. La duda es inmediata. ¿Quién pagará dicho gasto?". En opinión del PP deberían ser los ideólogos que tuvieron la idea los que lo pagaran "su metedura" de pata. Además, recuerda Jesús Graña, que fueron advertidos, "por lo que no pueden pretender que paguemos todos los cangueses".

Pero no solo es el único reparo de Intervención que llama la antención, también está lo que sucede con la contración de los socorristas. Graña recueda que el Concelo quiso pagar a tavés de una pseudo empresa, la cual estaba intervenida y paralizada su labor por el Ministerio de Hacienda, "por lo que hicieron el ridículo y tuvieron que retirar ese método de pago".

El informe de Intervención respecto a este asunto dice textualmente que "Preséntase factura da Asociación e Socorristas Profesionais do Morrazo, respecto da que pode apreciarse, por unlado, que ten un obxecto típico dun contato de servizos, sen que se teña aplicado a normativa contractual, o que supón un fraude á Ley 9/2017. E outra banda, cómpre salientar que non consta que as distintas entidades teñan capacidade idónea para contatar coa administacion, ao tratarse de entidades asociactivas que, a priori, non teñen como finalidade a prestación de servicios remunerados. Segundo o obxecto do convenio suscrito, o gasto facturado é pola realización de tarefas de coordinación dos servizos de socorrismo. De ser así, podería trarse dun suposto de subcontraación de sevizos. E de ser así, non consta que se teña dado cumplimentado ao establecido no artigo 42 do Real Decreto Lexislativo 2/2015 polo que se aproba o texto refundido do Estatuto dos Traballadores, no tocante ás obrigas de control sobre as entidades contatadas, coas repercusións que esta falta de control pode ter para o Concello. En por outra banda podería darse tamén o suposto de cesión de trablladores regulado 43 do mesmo texto legal.

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