La Plataforma pola Defensa do Centro de Saúde de Seixo celebró ayer una concentración a las puertas del Concello de Marín con el objetivo de exigir al Gobierno local que se posicione a favor de los vecinos y haga “presión” frente a los responsables del Sergas para solventar la situación de recortes y falta de personal que está sufriendo el centro sanitario.

La movilización tuvo lugar durante la celebración del pleno y en las protestas también estuvieron presentes las familias y afectados por los recortes de la Xunta en la Escuela de Educación Infantil Nosa Señora do Carme.

La portavoz de la plataforma en defensa del centro sanitario, Iria Aboi, denunció que “a situación é moi grave, porque a partir de agora pasaremos a ter tan só catro horas de médico para cubrir a unha poboación que supera o millar de persoas, pois un facultativo ten que asumir os dous cupos e a partir do luns vaise de vacacións. Quedamos sen nada e isto é intolerable”.

Aboi criticó que a principios de agosto solicitaron una reunión con la Gerencia del área sanitaria y que la respuesta fue que “o xerente estaba de vacacións e que a directora de Procesos Asistenciais non nos ía recibir”.

Asimismo, la portavoz vecinal instó al Gobierno local a imitar “aos seus compañeiros de partido de Verín, que se posicionaron contra o peche do paritorio, ou de Cangas, que loitaron contra o peche do centro de saúde polas tardes”.