Síguenos en redes sociales:

La Diputación dedicó al compostaje uno de cada 280 euros gastados este año

Pontevedra acoge durante dos días el seminario Composta en Rede, que reúne a expertos e interesados en el sector

La Diputación dedicó al compostaje uno de cada 280 euros gastados este año

En el acto de apertura del seminario Compsota en Rede estuvieron presentes la presidenta provincial, Carmela Silva; el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores; el alcalde de Allariz, Francisco García; y los presidentes de Adega, Amigos de la Terra y Composta en Rede, Virginia Rodríguez, Víctor Barro y Jorge Romea, respectivamente.

Carmela Silva defendió el Plan Revitaliza como la mejor respuesta al tratamiento de basura en la provincia de Pontevedra y se reconoció "unha apaixonada dun proxecto no que creo firmemente".

"Non pode haber mellor fórmula para aplicar na provincia", destacó. "El Plan Revitaliza é unha das más importantes apostas políticas e de medio ambiente do noso Goberno da Deputación".

Por su parte, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, destacó que Pontevedra decidió buscar alternativas para la basura y está trabajando de la mano de la Diputación en el compostaje."En Pontevedra somos referentes na accesibilidade, na diminución da contaminación e na seguranza viaria. Tiñamos unha asignatura pendente na que estamos avanzando, pero é precisa a difusión e o coñecemento da compostaxe para que os veciños vexan as vantaxes", dijo.

Pulsa para ver más contenido para ti