Faro de Vigo

Faro de Vigo

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

El PP carga contra Patrimonio por avalar la restauración del astillero de Banda do Río

Los populares dicen que "non compartimos nin comprendemos" el informe de la Xunta - Creen que la obra carece de valor etnográfico

Representantes municipales ayer en el interior del astillero. // G.Núñez

"Non compartimos nin comprendemos o informe de Patrimonio". Así de contundentes se muestran desde la gestora del PP de Bueu, sorprendida por el aval de la Consellería de Cultura al proyecto modificado de la restauración y rehabilitación del antiguo astillero de Banda do Río. Los populares avanzan que pedirán una copia de ese documento para analizarlo en profundidad y extraer sus propias conclusiones. "Se é certo que Patrimonio avala o proxecto, Concello e consellería poden estar orgullusosdunha instalación moderna rodeada dun xardín botánico, pero que perdeu o valor máis importante que tiña: ser unha das poucas carpinterías de ribeira que se mantiña en pé na costa galega e que era un complemento idóneo para o Museo Massó. Agora dubidamos que poda selo", sentencia el presidente de la gestora del PP, Manuel Freire.

Los populares discrepan que la obra pueda tener la calificación de restauración de un bien cultural puesto que, en su opinión, "consérvase unha porcentaxe moi pequena da estrutura orixinal, somentes os pilares de pedra, a tella e catro táboas". Freire argumenta que los materiales originales "dabanlle un valor etnográfico case único en Galicia" y se muestra crítico con el muro perimetral de hormigón, que "supón unha barreira visual que se podía facer doutra maneira".

Desde el PP recuerdan que los colectivos sociales tampoco han mostrado de momento entusiasmo por la obra. "É un proxecto que non convence ás persoas sensibilizadas co patrimonio cultural marítimo, que incluso opinan que se converteu a carpintería nun chiringuito sen valor etnográfico e cultural", sostiene Manuel Freire.

Para el PP el proyecto modificado que se tramitó y que cuenta ahora con el visto bueno de Patrimonio "non respecta o que se pretendía facer nun principio" y sostienen que "para facer o que se fixo" se podría haber evitado el concurso de ideas, donde primaba la restauración de la estructura. "Directamente podían sacalo como obra moderna cun deseño antigo, que seguro que lle costaba menos aos veciños, que son quenes realmente pagan", sentencian desde la gestora del PP de Bueu.

Compartir el artículo

stats