Síguenos en redes sociales:

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Un momento da actividade

Un "escape room" no CEIP Vicente Risco polo Día da Educación Física na rúa

O CEIP Vicente Risco, como conmemoración do Día da Educación Física na rúa e partindo do proxecto de centro “Coidarnos é querernos”, realizou hoxe un 'escape room' no patio do centro para poñer en proba a astucia, audacia e o traballo en equipo de todo o alumnado.

A iniciativa estaba formada por varias actividades de repaso do estudado durante o curso e por unha actividade final cooperativa, na que todo o alumnado tiña que colaborar. A temática centrouse nos piratas, concretamente, en dúas piratas mulleres (Anne Bonny e Mary Read): elas deixaron un cofre cheo de moedas que só eles poderían atopar se superaban todas as probas propostas. Todo dependía da súa pericia e astucia.

Unha das probas da actividade

"Esta aventura comeza xa o martes, cando lle contamos ao alumnado que algo pasa no centro porque teñen que vir uns arqueólogos a investigar. O mércores, colgamos un vídeo cun avatar na web do centro explicando que algo está pasando e que necesitamos a súa axuda e aí comeza a aventura. E hoxe, foi a gran aventura. Os piratas tiveron que sortear numerosas probas. Enfrentáronse a tarántulas que tiñan devolver ao seu niño, buscar coa tablet e a realidade aumentada instrumentos agochados no patio e logo interpretar unha melodía coas claves, pescar peixes que levaban contas de cálculo e resolvelas con éxito, meter a man nunha caixa misteriosa para buscar pistas, descubrir as palabras segredas e localizalas nunha sopa de letras e facer un circuito de parkour… para encontrar o desexado tesouro", contan desde o centro. "Foi unha aventura na que todos conseguiron atopar o cofre e abrilo e descubrir que, efectivamente, estaba cheo de moedas… Si, de moitas moedas. Moitas moedas… de chocolate!", engaden.

Esta es una noticia premium. Si eres suscriptor pincha aquí.

Si quieres continuar leyendo hazte suscriptor desde aquí y descubre nuestras tarifas.