Varios equipos “históricos” de las ligas autonómicas e incluso algunos de ellos con largas trayectorias en tercera división anunciaron en los últimos días su renuncia a inscribir a ningún equipo de dichos clubes para disputar la temporada 202072021 y que la Federación Galega de Fútbol quiere que empiece a finales del mes de enero.

Uno de ellos es, por ejemplo, el Vilalonga, que a través de un comunicado anunció ayer que no inscribirá ningún equipo, incluido el de Preferente. “Dita decisión, tras moitas conversas e reflexións, tomouse dende o punto de vista da responsabilidade e do sentido común”, indicaron a través de un comunicado difundido en redes sociales.

“Neste complicado momento a nivel sanitario, social e económico pensamos que o primordial é garantir a saúde de todos os membros do clube así como de todas as persoas que conforman a sociedade do noso pobo”, añaden. “Non podemos ser partícipes da irresponsabilidade que suporía reanudar as competicións co protocolo proposto pola RFGF de nula viabilidade para calquer equipo modesto como o noso”, añaden.

Otros equipos como el Portonovo emitieron comunicados en el mismo tono. Los arlequinados blanquiazules explican que la decisión es por “responsabilidad para la salud de jugadores, cuerpo técnico, socios, directivos y al pueblo”.

Estos clubes se suman así a otros de Preferente como el Céltiga de A Illa que han tomado decisiones similares. También en Primera Regional, equipos como el Marcón Atlético han anunciado que no inscribirán ningún equipo: “Despois da obligación da RFGF que nos quere facer competir esta tempada sin consultar nada cos clubes, que somos a parte implicada” aseguran que han decidido que “comezar agora as competicións sería unha gran irresponsabilidade pola nosa parte”. Anuncian “de forma irrevocable” que no van a competir en ninguna categoría”. “Cremos que o máis convinte é esperar e comenzar a próxima tempada se a situación sanitaria mellora, e non facer agora con esta situación tan delicada, unha auténtica chapuza”, añaden.

Algunos de los clubes asumen que esto pueda conllevar acciones en su contra: “La decisión será comunicada a la RFGF y asumiremos las penalizaciones para todos los equipos que forman nuestro club”, dicen desde el Portonovo, pero añaden que “somos coherentes con nuestro pensamiento y no podemos hacer oídos sordos ni caminar de espaldas a esta situación tan dramática y que ha costado tantas vidas”. Lo mismo señalan desde el Marcón quienes asumen incluso la posible pérdida de categoría: “Asumimos que si a RFGF considera que esto é motivo de descenso de categoría dos nosos equipos, alá eles coa súa conciencia, pero esta directiva está convencida que está facendo o mellor para os nosos xogadores e xogadoras, entrenadores e todos os que formamos este clube”.

“O fútbol volverá ao campo do Carrasco, pero de forma responsable e o máis segura posible”, explican desde la directiva del club pontevedrés.