El BNG de Soutomaior presentó esta semana, junto al diputado provincial de Cultura Xosé Leal, el proyecto "Soutomaior Camiña". Es una de las medidas principales de su programa, que están dirigidas a dinamizar el comercio local, la hostelería y el turismo de la localidad mediante la potenciación del Camino de Santiago a su paso por el municipio.

El portavoz municipal del BNG, Manu Lourenzo, destaca que cada año pasan por Soutomaior más de 60.000 peregrinos. "Trátase dun potencial turístico e económico de valor incalculable pero que na maioría dos casos pasan sen deixar un grande investimento no noso concello. O camiño é un sector económico de inmensas posibilidades, hai concellos enteiros que viven só del, e por iso debemos implicarnos e xestionalo ben para que os nosos veciños poidan beneficiarse", dijo.

Manu Lourenzo explicó que el proyecto "Soutomaior camiña" contempla medidas económicas, culturales y urbanísticas como la humanización de barrios de Arcade, para que se aprecie como "fin de etapa".