La directiva de la Traída de Aguas de Petelos no autorizará a los comuneros a mantener una reunión con el Celta y conocer si el proyecto de Ciudad Deportiva afectará a sus manantiales, tal y como pretende un grupo en la parroquia que ha presentado una relación de firmas que superan la mayoría de estos comuneros.

Según el presidente de la comunidad de aguas, José Manuel Míguez Méndez "non se poden recoller sinaturas sen que a persoa que asina teña ben claro para que é. Non seremos nós quen lle deamos validez a estas manipulacións".

El presidente recuerda que esta legitimado por la asamblea, en la que "a maioría dos Comuneiros de Petelos-Tameiga, votaron maioritariamente que non ao Proxecto do Sr. Mouriño e a Sra. Arévalo para facerse co control das augas en Tameiga".

En esta asamblea participó más del 80% de los comuneros y, según explicó, el 100% de los asistentes votaron a favor de facultar la junta directiva, para defender los intereses generales del agua. Añade que en ninguna asamblea posterior se cuestionó en ningún momento este mandato.

Miguez Méndez indica que "dende aquela Asemblea levamos todo este tempo sufrindo unha campaña de acoso e derribo por parte do Goberno de Arévalo."