El grupo socialista porriñés considera que el programa de las Festas do Cristo 2010 constituye "a fin da participación veciñal na programación das festas ó eliminar eventos consolidados e se nos presenta unha escasa programación infantil, de animación e teatro e actos culturais baixo escusas económicas", afirma Miguel Táboas, secretario de Cultura de la ejecutiva local del PSdeG-PSOE.

Los socialistas porriñeses lamentan la desaparición del Festival Inter-contra Cultura, un evento que según asegura Táboas "atraía a moitos turistas e amantes deste estilo musical e apoiaba a grupos locais de hip-hop", además, se quejan de que fuera cancelado sin dar ningún tipo de explicaciones al respecto.

El Partido Socialista considera que el programa de Festas do Cristo 2010 realizado por el gobierno municipal, "rebaixou a calidade" de las fiestas al eliminar eventos ya muy consolidados y, en su lugar, presentar una escasa programación para niños, así como una reducción de la animación de calle, eventos teatrales, culturales, entre otros.

Táboas afirma que la programación "está deixando de lado" a los porriñeses así como a los colectivos que "antes participaban na elaboración da mesma, e que aportaban iniciativas e enriquecían as festas".

Los socialistas entienden que el dinero no es un argumento válido . "A excusa económica que plantexa o goberno local non é certa, senon que se está a pagar a algúns o que piden e máis, mentras a outros, se lles recortan participacións na mesma", apunta Miguel Táboas.

Las críticas de los socialistas porriñeses surgen después de que el gobierno local diese a conocer la programación de sus fiestas de septiembre en las que el plato fuerte será el concierto de David Bustamante y el Pop Tour con Alberto Comesaña y otros grupos.